Tulossa: Sales Enablement 2019

Sales Enablement 2019 järjestetään tiistaina 3.9.2019 klo 7.30–14.00 Vanhalla Ylioppilastalolla Helsingissä. Myynnin mahdollistamiseen paneutuva tapahtuma tarjoaa inspiraatiota ja käytännön vinkkejä myyntiorganisaation tukemiseen sekä synnyttää uusia kontakteja ja mahdollistaa nykyisten asiakkuuksien hoidon. Tapahtumalipun hinta on 470€ + alv.

Ohjelma ja aikataulu

Psst. Pääset tutustumaan puhujiin klikkaamalla tästä!

7.30–8.15 Aamupala ja verkostoitumista

8.15–9.00 The Future of Sales, Richard Hilton, Managing Director EMEA, Miller Heiman Group

9.00–9.20 Valjasta myynnin yksinäisistä susista yhtenäinen huipputiimi! Lauri Ruhala, CEO, Salesframe

Salesframen toimitusjohtaja Lauri Ruhala esittelee puheenvuorossaan mihin tänä päivänä myynnissä hukataan aikaa, ja millä keinoilla yritykset voivat tehostaa ja yhtenäistää myyjien toimintaa.

9.20–9.40 Asiakasrajapinnan tulevaisuuden osaamistarpeet - millaista osaamista myynniltä ja asiakaspalvelulta vaaditaan jatkossa? Taru Saario, Lecturer, Marketing and Service Design, Business College Helsinki

Katsaus Business College Helsingin tekemään tutkimukseen, jossa selvitettiin yritysten näkemyksiä myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuuden osaamistarpeista.

9.40–10.00 Huippuasiakaspalvelu myynnin mahdollistajana, Antti Kultanen, Customer Relations Director, Sentraali

10.00–10.50 Keskustelua pöydissä, kahvitauko ja verkostoitumista

10.50–11.10 Data on uusi uraani, Mikko Karemo, Director, Sales & Customer Operations, Suomen Asiakastieto Oy

11.10–11.30 Kuinka ohjata myyntitiimin fokusta oman datan ja automaatioiden avulla? Minna Laurila, Country Manager Finland, APSIS

Myynnin fokuksen löytäminen ja säilyttäminen on yksi suurimpia myyntijohtajan haasteita: kuinka onnistut löytämään kuumat liidit ja herättämään heidän mielenkiintonsa juuri sinun tuotteita tai palveluita kohtaan? Minna tiivistää ytimekkäästi, miten myyntitiimiä luotsataan yhä parempiin tuloksiin.

11.30–11.50 AI-analytiikan arkihyödyt ja uudet tuulet suomalaisessa yrityselämässä, Tommi Vilkamo, Chief Data Scientist, eCraft Business Insight

Puheevuorossa käydään case-esimerkein läpi, miten tunnistat tärkeimmät AI-analytiikan hyödyntämisen alueet myynnin, markkinoinnin ja liiketoimintajohdon työssä, miten onnistut käytännössä ja miten vältät yleisimmät sudenkuopat.

11.50–12.30 Case Wärtsilä, Jaime López, Sales Enablement & Development Manager, Wärtsilä Energy Solutions

12.30–12.45 Keskustelua pöydissä

12.45–14.00 Lounas ja verkostoitumista

Ilmoittaudu tapahtumaan

Lomake 406605902 näytetään tässä.

 Tapahtumaa kanssamme toteuttamassa:

 

  

  

Tapahtuman mediakumppani: